vzdělávací programy je možné v závažných případech měnit, a to s účinností nejdříve od začátku následujícího školního roku, instalatérům Karlově pokud nejde o změny vyplývající z platných právních předpisů. V takovém případě ministerstvo, které rámcový vzdělávací program Karlov vydalo, zveřejní změnu s dostatečným časovým předstihem. Rámcové vzdělávací programy a jejich změny zveřejňují ministerstva, která je vydala, vždy způsobem umožňujícím dálkový přístup. V Školní vzdělávací programy je popsán tento pojem Školní vzdělávací Folimanka program pro vzdělávání, pro něž je podle odst. vydán rámcový vzdělávací program, musí být v souladu s tímto rámcovým vzdělávacím programem, obsah vzdělávání může být ve školním vzdělávacím programu uspořádán do předmětů nebo jiných ucelených částí učiva například modulů. Školní vzdělávací program pro vzdělávání, pro něž není vydán rámcový vzdělávací program, stanoví zejména Karlovu instalatérech konkrétní cíle vzdělávání, délku, formy, obsah a časový plán vzdělávání, podmínky přijímání uchazečů, průběh a ukončování vzdělávání, včetně podmínek pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, označení dokladu o ukončeném vzdělání, pokud bude tento doklad vydán. Dále stanoví popis materiálních, personálních a ekonomických podmínek a podmínek bezpečnosti práce a ochrany zdraví, za nichž se vzdělávání v konkrétní škole nebo školském zařízení uskutečňuje. Školní vzdělávací program
vydává ředitel školy nebo školského zařízení. Školní vzdělávací program ředitel školy nebo školského zařízení zveřejní na přístupném místě ve škole nebo školského zařízení, do školního vzdělávacího programu může každý nahlížet a pořizovat i z něj instalatérů Karlovem opisy a výpisy, anebo za cenu v místě obvyklou může obdržet jeho kopii. Poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k Zvonařka informacím tím není dotčeno Tolik, co hovoří školský zákon. Je patrno, že jsou stanoveny mantinely, do kterých je nutno se vejít při tvorbě školního vzdělávacího programu. Zatím je situace taková, že pro všechny obory nejsou vypracovány RVP. Výhled je takový, že NÚOV vytvoří jeden RVP pro příbuzné obory tak, aby tento RVP bylo možno použít pro tvorbu ŠVP příbuzných oborů. Nejvíce se tato možnost projevuje při tvorbě RVP a ŠVP u studijních oborů tedy skupiny L. K je zveřejněno na webových stránkách NÚOV celkem RVP pro obory skupiny H