učebního oboru instalatér na dílnách našeho učiliště v současné době. Výuka v reálných podmínkách vede žáky k osvojení dovedností a vědomosti stanovené učebními plány a učebními osnovami učebních oborů a prověřuje jejich připravenost pro výkon povolání. V jednotlivých kapitolách jsem popsal a uvedl způsoby výuky a hodnocení, které se v rámci odborného výcviku nejčastěji používají. Pro názornější představu jsem uvedl konkrétní příklad jedné práce, která je v učebních osnovách žáků ročníků pro učební obor instalatér, kde jsem jednoznačně vymezil požadavky kladené na zvládnutí tématické práce žáků, absolventů. Žák po úspěšném ukončení závěrečných zkoušek by měl také uznávat celospolečenské hodnoty, zejména kladný vztah k práci s tvořivým přístupem, Národní třída zodpovědnost při plnění pracovních úkolů a profesní hrdost. Z odborného hlediska by měl znát základní úkoly odvětví a oboru, pro které se připravuje. Jeho řemeslné dovednosti by měly být také podloženy základními odbornými znalostmi. Přesto však ani výše uvedené Muzeum předpoklady absolventům učebních oborů nezajistí stabilní práci po zbytek života. Neexistuje tedy žádná jistota, že úspěšný absolvent najde uplatnění v oboru, ve kterém vystuduje. Neexistuje jistota, že bude li dobře pracovat, bude mít v příštích letech stálé místo. instalatérství Novému Městu Naopak, je velmi pravděpodobné, že se bude muset přizpůsobovat, měnit pracovní návyky a schémata tak, aby se dobře uplatnil v konkurenci na instalatéři Nové Město
trhu práce. Pokud tuto realitu nebude schopen přijímat, je pravděpodobné, že se ocitne mezi nezaměstnanými. Dobrá příprava žáků je tedy novoměstskou pražskou plavali dětech