průsečíkem názorů, kterým směrem se vzdělávání v příslušném oboru vzdělání na škole bude v nejbližší době ubírat, a jaké jsou požadavky trhu práce v regionu. Je nesmírně důležité významně formulovat jasně a výstižně především předpokládané kompetence instalatéři Jarov absolventa a jeho uplatnění v praxi. Proto je nezbytná spolupráce se sociálními partnery v regionu. Profil absolventa obsahuje Základní Jarov identifikační údaje název školy, název ŠVP, kód a název oboru vzdělání, platnost ŠVP. Popis uplatnění absolventa v praxi stručný a věcný popis vypovídající o tom, pro která povolání nebo pracovní činnosti pozice je absolvent na výstupu ze školy připraven. Popis by měl být reálný a věcně správný, v rozsahu nejvýše řádků. Výčet kompetencí absolventa klíčové kompetence rozvíjí obecné Pražačka předpoklady žáků a jejich občanské vědomí, odborné kompetence přímo se vztahují k oboru vzdělání a příslušné kvalifikaci. Výčet kompetencí by měl být logicky uspořádaný. Délka celého textu by měla být asi na dvě strany. Mezi popisem kompetencí absolventa v RVP a ŠVP musí mít celkový soulad to neznamená, že je nutné mechanicky opisovat RVP. Způsob ukončení vzdělávání a potvrzení dosaženého vzdělání, stupeň dosaženého vzdělání převezme se z příslušného RVP. Charakteristika školního vzdělávacího programu Charakteristika by měla vyjadřovat zvláštnosti jednotlivých forem vzdělávání v oboru a žáků. Charakteristika ŠVP obsahuje O Identifikační údaje název Jarovem instalatérům
a adresa školy, název ŠVP, kód a název oboru vzdělání, platnost ŠVP, délka a forma vzdělávání, stupeň poskytnutého vzdělání. O instalatéra Jarově Popis celkového pojetí vzdělávání objasňuje pojetí ŠVP ve vztahu k RVP a profilu absolventa. Charakterizuje vzdělávací strategii ve vztahu instalatéry Jarovu k oboru vzdělání a k žákům, kterou budou učitelé při výuce uplatňovat. O Způsob hodnocení žáků v o vzdělávání žáků na školní klasifikační řád uvede se jakým způsobem budou žáci hodnoceni, co se bude hodnotit a co se bude při hodnocení hlavně sledovat. Uvede se