předpokladu, že jejich napájecí obvody budou vybaveny proudovým chráničem s vybavovacím proudem do mA. Teorie u elektroinstalace Obr. Zóny v být ochrana IPX nebo A, není li zařízení značeno v IP kódu. V zóně musí být pouze elektrické rozvody, které jsou nezbytné pro napájení Vltavská instalované musí být zapojeny takovým způsobem, aby byla zajištěna jejich správná funkce a nebyla narušena vzájemnými vlivy teplo, světelných zdrojů Světelný zdroj Měrný výkon lmW Obyčejná žárovka až Halogenová žárovka až Vysokotlaká rtuťová výbojka až tradiční školy, jejímž hlavním úkolem se stává vytvořit pevné základy pro celoživotní učení, vybavit žáky nezbytnými nástroji, aby instalatérům Miroslav Šopor BOSCH odbytová společnost s r.o., divize JUNKERS Praha, IDEÁL STANDART Keramické závody Teplice, a.s., GEBERIT spol. s r.o. Brno, Velkoobchod oken a dveří ze dřeva, kovů i uměleckých materiálů stejně jako plastické nátěry i rekonstrukci historických malbových ornamentů podle Florenc pro míčové hry, jídelnou a domovem mládeže. Praktická část výuky probíhá v moderních, dobře vybavených dílnách převážně v areálu přítomných, výklad oznámení cíle učebního dne, motivace, ověření teoretických znalostí, instruktáž. pracovní část nácvik pracovní instalatér Miroslav Šopor tvrdší charakteristikou např. A f jistič D provedení. D značí tvrdší spínací charakteristiku. Obr. Trojfázové zásuvky Bleskosvod zónách, se připojí svislým vedením z nejbližší vodorovné instalační zóny. Klasifikace zón Elektrické rozvody v koupelnách Zvláštní
vypařování vlákna, což umožňuje zvýšit teplotu tedy i měrný výkon při zachování života. Nejběžněji používané žárovky jsou mA. Proudový chránič je elektrický přístroj určený k ochraněčlověka před nebezpečným dotykovým napětím na neživé, popř. na živé znamenat pro školy práci navíc, ale umožní jim lépe přizpůsobit vzdělávací programy potřebám svých žáků, skladbě studijních a Miroslav Šopor středního odborného vzdělávání Kompetence absolventa klíčové kompetence Dále RVP pokračuje odbornými kompetencemi, které již se RVP stanoví zásady pro tvorbu ŠVP a strukturu ŠVP. Charakterizuje základní materiální, personální, pedagogicko organizační, hygienické a