výuka je podle RVP obsahem v vzdělávací oblasti Elektrotechnické instalace, montáže a opravy. Jelikož celá tato vzdělávací oblast byla Voděrádek instalatéry přesunuta do předmětu odborného výcviku, bylo nutno část elektrických strojů a přístrojů vložit do předmětu Užití elektrické energie Voděrádky a použít disponibilní hodiny. Jinak je podle mého názoru při sestavování školního vzdělávacího programu nutno použít dříve platné učební dokumenty pro jednotlivé obory, aby bylo možno plnohodnotně zpracovat kvalitní školní vzdělávací program. Jelikož tento program Radošovice jsem vymýšlel sám, bylo to o to pro mne náročnější. Věřím, že až budeme sestavovat náš školní vzdělávací program, bude práce o něco jednodušší, jelikož tento program budeme vytvářet v pracovních skupinách, které budou složeny z jednotlivých učitelů, konkrétně při sestavování odborných kompetencí z učitelů odborných předmětů a učitelů odborného výcviku. Je pochopitelné, že je nutno při sestavování školního vzdělávacího programu přihlížet k názoru sociálních partnerů. V této oblasti máme velmi dobré zkušenosti, instalatéři Voděrádky pravidelně se schází poradní sbor ředitele školy, kde jsou zastoupeny jednotlivé firmy v našem regionu, které mají vazbu na skladbu našich učebních a studijních oborů. I přes to si myslím, že se mi podařil vypracovat část školního vzdělávacího programu a to sice pro předmět Technologie a Odborný výcvik. Podle mého názoru je tvorba ŠVP přínosná pro zviditelnění školy. Jsou zde dány velké možnosti
reakce školy na podmínky na trhu práce, čímž by se měla zlepšit komunikace mezi sociálními partnery podnikatelskou sférou a samotnou