jednotná a striktní pravidla. Výsledkem sociálního partnerství by mělo být Monitorování a analýza potřeb regionálního trhu práce a Zborov možnosti uplatnění absolventů. Formulace požadavků regionálních sociálních partnerů a regionálního trhu práce na kompetence absolventů daných oborů vzdělávání. Podpora realizace ŠVP regionálními sociálními partnery např. zajištěním praktické odborné přípravy v reálném pracovním prostředí, odborných přednášek a exkurzí, pomoc při zajišťování materiálních podmínek výuky apod. Souhrnným výsledkem analýzy sociálního partnerství a trhu práce by měla být Analytická studie o sociálním partnerství ASSP, která by měla být spolu s následně vypracovaným ŠVP základním dokumentem školy. Struktura ŠVP a postup tvorby ŠVP je vizitkou školy, jedním z předpokladů úspěšnosti absolventů školy. Vymezení celkové koncepce ŠVP Základní koncepce ŠVP školního kurikula se odvíjí od koncepce Skalka příslušného RVP, promítají se do ní závěry vstupních analytických studií, další záměry a podmínky školy. Dříve než začneme psát jednotlivé části ŠVP, měli bychom rozhodnout Jaké bude celkové pojetí vzdělávání v daném oboru např. zda ŠVP bude nabízet šířeji zaměřené odborné vzdělání, zda RVP umožňuje odborná zaměření, jak se promítnou potřeby regionálního trhu práce apod. Které formy instalatéři Zborov vzdělávání bude škola v daném oboru nabízet Jaká bude vazba mezi ŠVP pro různé obory vzdělávání, zda bude vypracován ŠVP klasický s instalatérem Zborova
použitím učebních osnov nebo modulární. Postup zpracování jednotlivých částí ŠVP ŠVP obsahuje tyto části Úvodní identifikační