plynovodů ležatých a svislých rozvodů podle platných norem Provedení domovní plynové přípojky Provedení plynovodu k plynoměru a od plynoměru Instalace regulační řady pro domovní objekt Provedení individuelní tlakové stanice propan, butan Provedení zkoušky těsnosti domovního plynovodu, předběžné úřední Ochranné nátěry domovního plynovodu, opravy a montáž zařizovacích předmětů Montáž Střížkově instalatéry plynových spotřebičů, jejich údržba a opravy Montáž plynových zařizovacích předmětů opravy a regulace plynových spotřebičů Pojistné prvky plynových spotřebičů Připojení odvodů spalin do komína podle norem, osazení kouřovodu Zkoušky těsnosti plynových spotřebičů Ládví Bezpečnost práce Dodržení všech platných norem a předpisů při montáži potrubí ve vztahu k použitým materiálům a charakteru pracoviště Téma č. Montáž zdravotně technických zařízení Montáž vodovodního a odpadního potrubí Montáž zařizovacích předmětů Praha 18 Opravy a údržba Bezpečnost práce Dodržení všech platných norem a předpisů při montáži potrubí ve vztahu k použitým materiálům a charakteru pracoviště Příprava učitele odborného výcviku na učební den Příprava na vyučování je nezbytnou, důležitou součástí výchovně vzdělávací práce každého výchovného pracovníka, tedy i učitele odborného výcviku. Je základním předpokladem racionálního a instalatéři Střížkov efektivního řízení vlastního vyučovacího procesu. Forma ani rozsah přípravy nejsou nijak předepsány. Písemná příprava umožňuje
učiteli o.v. snazší orientaci při vyučování. Hlavním cílem přípravy je promyšlení metod a postupů k dosažení stanovených cílů. Vysočanská Perspektivní dlouhodobá příprava. Spočívá ve vypracování tématického plánu, ve kterém by si měl učitel o.v. časově rozvrhnout učivo instalatérech Střížkov tématických celků do jednotlivých vyučovacích dní a vhodným způsobem vyčlenit základní učivo a jeho hlavní vzdělávací cíle. Tématický plán se vypracovává na delší časové období na pololetí nebo na celý školní rok. Vychází se z osnov odborného výcviku. Takto zpracovaný tématický plán umožňuje učiteli o.v. přehledně uspořádat postup výuky, zabezpečit podmínky, potřebné prostředky a materiály. V perspektivní přípravě je možné podle obsahu promyslet a s předstihem připravovat vhodné výukové práce. Na této úrovni je vhodné zabezpečit i potřebnou koordinaci teorie a praxe. Aktuální bezprostřední příprava na vyučování, příprava na vyučovací den. Vychází z perspektivní přípravy, tématického plánu. Platí zásada, čím důkladněji mám promyšlený a zpracovaný tématický plán, tím instalatérství Střížkovu více šetřím času na formální stránku denní přípravu a mohu více promýšlet a připravovat vlastní postup výuky. Abychom se mohli plně Českomoravská věnovat vyučování, musíme mít pro plynulý průběh učebního dne dobře připravená pracoviště žáků, nářadí, nástroje a vhodnou těhotenská cvičením na Praze 9 Střížkově