přístup k práci, samostatnost a aktivita ve vyučovacím dnu. Hodnocení výsledků žáků je v plném souladu s klasifikačním řádem školy. f Kateřinky přínos předmětu pro rozvoj klíčových kompetencí a aplikaci průřezových témat Vyučovaný předmět rozvíjí především technické myšlení žáků a je úzce spojen s odbornými předměty vyučovanými v teorii. Učí žáky samostatně řešit běžné pracovní problémy při opravách a montážích elektrických instalací, rozvodů a přístrojů, vede je k odpovědnosti za svou vlastní práci a umožňuje jim poznat instalatéři Kateřinky své individuální schopnosti. Aplikace průřezových témat Člověk a svět práce na základě získaných znalostí a dovedností nalezne absolvent oboru lepší uplatnění v praxi vyhledávání a vyhodnocování informací potřebných pro řešení situací při montážích a Opatov opravách elektrických rozvodů a zařízení komunikace mezi spolupracovníky ve smyslu technické problematiky komunikace se zákazníkem Člověk a životní prostředí problematika odpadů při opravách likvidace starých elektrických přístrojů, spotřebičů a součástí demontovaných instalatérem Kateřinky elektrických instalací Informační a komunikační technologie vyhledávání dat potřebných pro montáže a opravy elektrických instalací vyhledávání informací o elektrických spotřebičích a součástkách prostřednictvím internetových stránek ŠVP elektro, SOŠ a SOU Dubská, Kladno Žák jako účastník vyučovacího procesu Zaujmout v dnešní době žáky nějakou užitečnou činností je stále těžší a těžší.
V dnešní honbě ať už za penězi a bohatstvím nebo mnohdy za udržením alespoň slušné životní úrovně, se jaksi zapomíná na vedení instalatéři Kateřinky mládeže k nějaké zájmové činnosti, jakou bývaly v dřívějších dobách například různé radioamatérské kluby, stanice mladých techniků, hifikluby apod. Nutno podotknout, že těchto organizací kvapem ubývá a nebýt starých poctivých radioamatérů, kteří se pro tuto činnost snaží mladé lidi získat, byla by už takhle špatná situace ještě horší. Navíc činnost ve většině dnešních zájmových organizacích je spojena s nemalými finančními výdaji, což si také nemůže každá rodina dovolit, takže mládež dosti často zůstává Jižní Město napospas ulici a zahálčivému životu v různých partách. Doma děti často také nejsou vedeny k práci, rodiče na ně nemají čas a nezajímají se o to, co dělají ve svém volném čase. Rodiče často zastávají názor, že by děti měla vychovávat škola a neuvědomují si, Litochleby že základ je v rodinné výchově a když ta nefunguje, škola to už těžko zachrání. A takoví žáci převážně přicházejí do našich učilišť, protože ti lepší, které rodiče vedou k učení, pokračují ve studiu na středních školách a gymnasiích. Tytam jsou doby, kdy se říkalo, že řemeslo má zlaté dno. Do učení jdou většinou z nouze ti, co se nedostali na školu nebo mají takový prospěch, že to ani instalatérům Kateřinek nezkoušeli. Učení je nebaví a bohužel je nezajímá často ani manuální práce. Didaktická technika a učební pomůcky při teoretické kateřinská pražská hlídají dětem