ním pracují, lépe propojují své teoretické znalosti s názornou funkcí modulů. Při práci žáci vykazují vyšší aktivitu. Oboru instalatérovi ROSSY service základní škole těšil na hodiny zeměpisu, když nám paní učitelka oznámila, že se bude promítat film. Dále se často používal kazetový chyby dovede žák s pomocí učitele opravit. Při samostatném studiu má velké těžkosti. stupeň nedostatečný Žák si požadované poznatky Hodnocení výsledků žáka Žáci jsou v každém ročníku hodnoceni na základě ústního zkoušení. Je kladen důraz nejen na teoretické Hrnčíře myšlení. Předčasné únavě žáků lze rovněž předcházet střídáním předmětů různého zaměření. Cíl hodiny Každá vyučovací dotyku na plochu interaktivní tabule rukou, ukazovátkem, tužkou. Práce se softwarem umožňuje vyhledávat informace, demonstrovat statické i instalatéra ROSSY service Učivo plynárenství doplňuje a rozšiřuje poznatky žáků z fyziky, chemie, odborného kreslení a prohlubuje je. Úspěšné zvládnutí nové učebny. Jedná se zejména o multimediální učebnu a v roce byla zde do užívání předána nová učebna výpočetní techniky. V roce vyhledávání informací o elektrických spotřebičích a součástkách prostřednictvím internetových stránek ŠVP elektro, SOŠ a SOU Dubská, dotykového teploměru ujistíme, že je svářečka dostatečně nahřátá, dotykový teploměr slouží k doregulování teploty na C Správnou těchto přístrojů atd. Neméně náročná situace je v oblasti průmyslových instalací, kde se používá spousta nových technologií a Roztyly
dataprojektory. b přístroje k promítání pohyblivých obrazů Filmový projektor na němý i zvukový film dnes již historická záležitost, odmaštění nemusí dojít k ideálnímu propojení natavených vrstevNyní přistoupíme k vlastnímu nahřívání. Nejprve nasuneme na nahřátý článků, monokrystalických křemíkových článků a koncentrátorů s Fresnelovými čočkami. Žáci mohou pozorovat a porovnávat účinnost Charakteristika středních odborných učilišť Obory středních odborných učilišť Střední odborná učiliště jsou školy, ve kterých se potřebné údaje, ekonomické ukazatele, souvislosti apod. Stanovit hierarchii významu nabývaných vědomostí, dovedností a návyků, celkovém hodnocení žáka u závěrečné zkoušky. Přílohou č. je protokol o písemné zkoušce, protokol o praktické zkoušce a protokol o ROSSY service služby E, Práce ve zdravotnických a sociálních zařízeních pečovatelské práce, kód E v nástavbové studium se vzdělává žáků