montáže zařizovacích předmětů, výtokových armatur a ohřívačů teplé užitkové vody. Cílem předmětu je, aby žáci získali vědomosti především o kanalizační přípojce, vedení domovní kanalizace, zdravotně technických zařízení budov, vodovodní přípojce a vnitřních rozvodech vody. Nedílnou součástí učiva příslušných tématických celků jsou i zkoušky provedených rozvodů, údržba a opravy rozvodů a Praha 20 zařízení. Odborný učitel při výuce zdůrazňuje požadavky na hygienu, úsporu vody, ochranu životního prostředí a estetický vzhled. instalatéry Běchovicích Sleduje technicko ekonomický vývoj v oboru a průběžně zařazuje získané informace do výuky. VYTÁPĚNÍ Vyučovací předmět vytápění seznamuje žáky s principy jednotlivých systémů vytápění a klimatizace, jejich částmi včetně měření a regulace. Výchovně vzdělávací cíle jsou zaměřeny na získání vědomostí žáků o technologiích montáže, údržby a oprav vytápěných systémů a klimatizace. Důraz musí být kladen na přímou návaznost na dodržování pracovních postupů a bezpečnostních zásad platných pro vytápění a klimatizaci. V úvodu předmětu se žáci seznámí s problematikou fyzikálních jevů při přenosu tepla. Cílové vědomosti spočívají především ve Chvaly znalostech otopných soustav, částí ústředního vytápění, zásad montáže, údržby a oprav včetně regulace. Žáci se seznámí i se způsoby dálkového vytápění, teplovzdušného vytápění, klimatizace a s netradičními zdroji tepla. Návrh na zajištění exkurzí Exkurze instalatér Běchovice
je pokládána za velmi důležitou organizační formu vyučování, která je prováděna v mimoškolním prostředí ve firmách, specializovaných provozech, výrobních závodech, apod. a zabezpečuje konkrétní a názornou složku smyslového poznání. Umožňuje žákům poznat objekty a jevy přímo v typických podmínkách pracovního procesu. Druhy exkurzí a Tématické, mají vztah k probíranému tématu např. téma Montáž Praha 21 zařizovacích předmětů doplní učitel exkurzí do prodejny sanitární keramiky v místě školy, kde se žáci seznámí prakticky s výrobním Běchovicemi instalatérství sortimentem zdravotní keramiky. b Komplexní, zasahují do větších tématických celků např. celý výrobní závod Keramické závody Znojmo c instalatéři Běchovice Komplexní mezipředmětové, jsou ty, které zahrnují několik studijních d předmětů a na středních odborných školách se obvykle zařazují na závěr školního roku. Vedle diagnostického zaměření plní exkurze i důležitý výchovný význam, neboť seznamuje žáky s organizací Jahodnice práce firem a podniků, s jejími ekonomickými výsledky apod. Poznávání nových moderních podniků a provozoven, nových automatických způsobů a řízení práce je účinným prostředkem odborně výchovného působení na žáky. Postup při exkurzi Příprava učitele, klade velké nároky na co nejvhodnější zaměření exkurze, musí znát dokonale objekt, ve kterém se budou žáci pohybovat a požadavky kladené na