potřebuje pedagog ve výuce. Jsou zdrojem důležitých informací a plní tak úlohu zprostředkovatele informací ke studentům. Didaktické pomůcky dělíme na výukové prostory, zařízení výukových prostor speciální školní nábytek, potřeby studentů, potřeby učitele pomůcky určené pro výkon jeho funkce, technické výukové prostředky učební pomůcky, didaktická technika a další materiální prostředky. Vybavení a jeho vhodnost je zásadní pro projekt, jako je odborná učebna. Do vybavení vstupuje řada faktorů učebnu bude využívat více Praha 14 učitelů, mohou používat stejné vybavení a učebnu bude využívat více oborů. To naráží na konflikt názorů na systém uspořádání a instalatéři Kyje jednotlivé návyky učitelů se mohou lišit. Proto je nutné vytvořit systém uspořádání a používání vybavení. U dražšího vybavení je dobré vytvořit tabulku, kde je vyznačen čas a osoba která vybavení naposledy používala. Tím se zabrání poškození a vytvoří se vhodná míra zodpovědnosti. Učební pomůcky podléhají značnému tlaku ze stravy studentů a zvídavé ruce zvládnou některé běžně instalatéři Kyje nezvládnutelné kroky. Proto je nutná důsledná kontrola ze strany učitele na vybavení učebny. To je dobré pro vedení studentů, k zodpovědnosti a úctě k vybavení školy. Vhodné je takové didaktické vybavení, které co nejvíce odpovídá skutečnosti nebo je použito Lehovec přímo z automobilového průmyslu. Jednotlivé řezy, rozklady a na vrcholu vybavení funkční sestavy vyrobené z dílů automobilu. Takové
sestavy studenty baví nejvíce, jsou akční a poučné. Dobře se pamatují a hlavně vybavují. Problém vyvstává v případech pořizování takového vybavení, protože není mnoho firem nabízející takový artikl a na druhé straně jsou dosti finančně nákladné. Spousta pomůcek se Jahodnice dá vyrobit ze zánovních dílů a přizpůsobit si je pro svoji potřebu. Využití pro konkrétní obory Dopravní prostředky, školní Kyjí instalatéra vzdělávací program Technik autoservisu Absolventi oboru mohou pracovat jako přijímací technici v autoservisech, stanicích technické kontroly, v pojišťovnách jako odhadci škod na motorových vozidlech, dále se uplatní také jako řídící pracovníci v oblasti dopravy. Součástí Kolbenova vzdělávání je i příprava k získání řidičského oprávnění skupiny B, C nebo C. Úspěšní absolventi oboru mohou dále studovat na VOŠ nebo VŠ. Tyto obory mají menší počet hodin praktické výuky. Proto je vhodné odborné předměty realizovat v odborné učebně. Autotronik instalatérství Kyjím školní vzdělávací program Autotronik Absolvent oboru po nástupní praxi je připraven k výkonu náročných činností v oblasti diagnostiky, hlídáte dítěte Prahou 9 Kyjemi