literaturu Přehled pilotních škol projektu PILOT S, s kterými je vhodné se seznámit zejména s modulární konstrukcí školního kurikula, Lehovec bohužel rozsah bakalářské práce mi nedovoluje se o těchto kapitolách rozepsat. Raději jsem rozepsal metodiku podle kapitol tak jak ji zpracoval NÚOV, jelikož ta je podstatná pro zpracování školního vzdělávacího programu. Školní vzdělávací program Elektrikář na SŠEaS Chomutov Jak již jsem dříve konstatoval, čeká naší školu tvorba školního vzdělávacího programu pro učební obor Elektrikář. Proto jsem si vybral téma bakalářské práce Školní vzdělávací program, který jsem zaměřil na učební obor Elektrikář H. Poznámka Ve druhém Praha 14 pololetí školního roku již máme vytvořený pracovní tým pro tvorbu tohoto ŠVP. Jelikož je problematika ŠVP značně obsáhlá, pokusím se instalatéři Lehovec zaměřit jen na některé oblasti a to sice na ty, které škola bude vytvářet dle vlastních podmínek a ne je opisovat z RVP obecné a společné kapitoly. Musím konstatovat, že je to má koncepce, která se může lišit od budoucího ŠVP, který na škole vytvoříme. Cílem mé instalatéra Lehovci bakalářské práce je vytvoření částečného ŠVP, který se skládá z těchto částí Úvodní identifikační údaje Profil absolventa Charakteristika vzdělávacího programu Rámcové rozvržení obsahu vzdělání Kurikulární rámce pro jednotlivé oblasti vzdělávání Učební osnova předmětu Technologie Učební osnova předmětu Odborný výcvik Rozpracovaný tématický plán pro odborný výcvik příloha č. Popis
materiálního a personálního zajištění výuky Charakteristika spolupráce se sociálními partnery Vzdělávání dospělých image description Střední škola energetická a stavební, Chomutov, Na Průhoně příspěvková organizace Školní vzdělávací program Elektrikář Obor Klíčov vzdělávání H Elektrikář Úvodní identifikační údaje Název ŠVP Elektrikář Kód a název oboru vzdělání H Elektrikář Délka a forma