zkvalitnění výuky. Odborná učebna je vždy o názorném přiblížení konkrétního tématu. A zlepšení znalostí a kompetencí žáků. Jedním z účelů učebny je pochopení základních elektrických veličin a jejich prokázání jednotlivými pokusy a měřením. V dnešní době je moderní popularizovat vědu, aplikovat jednoduché pokusy a zábavným způsobem je prezentovat. Tento fakt je tedy vhodné využít pro výuku, instalatéry Kbelích právě vhodnost upevňování učiva formou pokusů se uvádí v publikaci Kapitoly z didaktiky odborných předmětů. Dalším účelem učebny je její využívání jako centra doplňkového vzdělávání, kroužků anebo místa pro odborné setkávání studentů a učitelů při prezentaci Praha 19 žákovských nebo učitelských projektů. Učebna musí prezentovat obor a vše s ním spojené. Studenty musí ze všech stran obklopovat tematika instalatérství Kbelím silničních vozidel, jednotlivých dílů, komponentů a sestav. Je vhodné za tímto účelem učebnu vybavit jednoduchými a dostupnými učebními Nouzov pomůckami, tak aby vyučující měl vše potřebné k dispozici. Přehledné uspořádání a příprava vyvolá ve studentech dobrý pocit a vzrůstá tak učitelova autorita. Součástí učebny by měl být sklad učebních pomůcek s uceleným systémem organizace využití přehledných regálů na uchovávání jednotlivých pomůcek, které jsou označené a na svém místě. Primárním účelem je prostřednictvím učebny motivovat studenty k efektivní práci založené na správném přiblížení probíraného tématu. Důležité je potvrzování teorie v praxi,
dokazování funkčnosti a odborné ukázky. Tyto aktivity mohou vyvolat konkrétnější představu o probíraném tématu. Druhy odborných učeben a použití ve výuce Následující text popisuje druhy odborných učeben, učebnu demonstrativní a odbornou učebnu pro praktickou činnost. Praha 18 Odborná učebna demonstrativní Demonstrativní učebna slouží k názornému seznámení s probíraným tématem. Učitel musí mít k dispozici didaktické pomůcky. Je velice nepříjemné, když se předváděný pokus nepovede z důvodu nepřipravenosti. V učebně musí být dobře vidět instalatéři Kbely na předváděné didaktické pomůcky. U větších předmětů je viditelnost ukázky dostačující, bohužel problém může nastat u menších předmětů, které jsou zvláště ze zadních lavic hůře vidět. V těchto případech je možné využívat vizualizér a přiblížit studentům předmět pomocí projekce. Situaci také řeší, pokud předmětů o menších rozměrech máme větší množství a můžeme je žákům dát k Klíčov dispozici V takovém případě je vhodné rozdělit studenty do několika skupin a výklad může probíhat ke konkrétním pomůckám ty již mají kbelskými pražskými plaváním dítěte