zkoušky nebo maturitní zkoušky a časová rezerva, případně další aktivity školy, které jsou závaznou součástí vzdělávání. Délka Nouzov školního roku je týdnů neuvádějí se prázdniny, které jsou součástí školního roku, v posledním ročníku vzdělávacích programů poskytujících střední vzdělání s maturitní zkouškou je délka školního roku týdnů. Přehled rozpracování obsahu vzdělávání V RVP a instalatér Nouzovem ŠVP Formou tabulky je vyjádřeno, jak jsou vzdělávací oblasti a obsahové okruhy rozvrženy do jednotlivých vyučovacích předmětů a instalatéři Nouzov dalších vzdělávacích činností aktivit a dodržování minimálních počtů vyučovacích hodin stanovených v příslušném RVP. Tento přehled má kontrolní funkci jednak pro pracovní tým, tak také pro externí kontrolu např. Českou školní inspekci. Učební osnova a její tvorba Učební osnova je pedagogickým dokumentem, který vymezuje didaktickou koncepci vzdělávání jednotlivých vyučovacích předmětů a kurzů. Koncepce vyučovacího předmětu vychází z profilu absolventa ve ŠVP a z kurikulárních rámců v RVP, opírá se o současné trendy pedagogiky a oborové didaktiky. Učební osnovy ŠVP se zpracovávají pro všechny vyučovací předměty v učebním plánu, měly by být zpracovány tak, aby podle nich mohli učit všichni učitelé daného vyučovacího předmětu, všechny učební osnovy by měly být zpracovány Praha 19 jednotným způsobem, je třeba dbát na to, aby název učební osnovy a hodinová dotace odpovídaly učebnímu plánu, jednu učební osnovu lze
použít pro různé ŠVP, pokud má předmět přibližně stejnou hodinou dotaci a učební osnova odpovídá učebním předpokladům žáků. Učební osnova vyučovacího předmětu má tyto části Záhlaví název školy a ŠVP, název vyučovacího předmětu a jeho celková hodinová dotace, platnost učební osnovy Pojetí vyučovacího předmětu preambule učební osnovy Obecný cíl vyučovacího předmětu Charakteristiku učiva Cíle vzdělávání v oblasti cílů, postojů hodnot a preferencí Výukové strategie pojetí výuky Hodnocení výsledků žáků Popis Praha 18 přínosu předmětu k rozvoji klíčových kompetencí a aplikaci průřezových témat. Rozpis učiva a výsledků vzdělávání obsahy vzdělávání Personální a materiální zabezpečení vzdělávání V této kapitole škola charakterizuje jak je připravena na výuku v daném instalatéři Nouzov oboru vzdělání a v připravovaném vzdělávacím programu. Popis může být vyjádřen slovně, tabulkou nebo obojím. Má dvě části personální podmínky a materiální podmínky. Spolupráce se sociálními partnery při realizaci ŠVP V této kapitole je nutno uvést sociální Klíčov partnery, na které se bude škola obracet a jakou podobu bude mít předpokládaná spolupráce při realizaci ŠVP. Inovace ŠVP ŠVP pravidelně angličtina ve školce v Praze 9 Nouzově