pohybových aktivit do svého životního stylu uměli chránit zdraví a věděli, jak si mají počínat v situacích ohrožení dovedli pracovat s osobním počítačem a dalšími prostředky ICT na uživatelské úrovni, byli schopni tyto prostředky využívat k práci s informacemi. Odborné vědomosti a dovednosti V odborné složce vzdělávání jsou žáci vedeni k tomu, aby byli připraveni po příslušné praxi samostatně Radlická vykonávat instalatérské práce, tj. montáž, opravy a údržbu vnitřních rozvodů včetně přípojky studené a teplé vody, kanalizace, topení, plynu a vzduchotechniky včetně montáže armatur, zařizovacích předmětů a spotřebičů v objektech bytové, občanské, popř. průmyslové výstavby byli připraveni po předepsané praxi a vykonané zkoušce z vyhlášky č. Sb. v platném znění samostatně vykonávat práce elektroinstalatérské, tj. montáž, opravy a údržbu vnitřních elektrických rozvodů a instalací včetně montáže, zapojování a oprav zřizovacích elektrických předmětů a spotřebičů v objektech bytové, občanské a případně i průmyslové výstavby ovládali Anděl fyzikální základy elektrotechniky a elektroniky, uměli základní zákony aplikovat v praxi a nejen laboratorní, ale i provozní znali vlastnosti instalatér Smíchově elektrických rozvodů a instalací, uměli zapojit nejrůznější spotřebiče, byli seznámeni se zásadami jejich oprav a údržby ovládali používání nejrůznějších měřících přístrojů, rozuměli konstrukci a funkci jednotlivých přístrojů a zařízení, uměli je opravovat instalatéři Smíchov
a udržovat zvlášť v oblasti technických zařízení budov důkladně znali systémy technických zařízení běžných budov a jejich funkci, Smíchovské nádraží dovedli provádět základní potřebné výpočty, znali a dovedli realizovat technologické a konstrukční postupy včetně měření a regulace zdrojů rozvodů tepla, vytápění, zásobování vodou, kanalizace, plynových instalací, větrání a klimatizace se orientovali v ekonomickém prostředí a pracovněprávních vztazích a uměli aplikovat ekonomické poznatky v praxi dovedli používat výpočetní techniku pro získávání instalatérství Smíchovu informací v rámci celoživotního učení i pro využití aplikačních programů v oboru s běžnou samozřejmostí pracovali s normami, technickými předpisy a odbornou technickou literaturou získali základní dovednosti ve způsobech technického zobrazování a znalost Výtoň zobrazování strojírenských a stavebních výkresů v technické dokumentaci znali zásady bezpečnosti a hygieny práce a protipožárních předpisů ve vztahu k oboru, zásady péče o pracovní a životní prostředí získali základní znalosti stavebních konstrukcí a dovedli je zobrazit podle příslušných norem se seznámili se strojírenskými technologiemi a strojně technickými zařízeními ve vazbě na obor plavání s dětmi Prahou 6 Smíchovem