písemným testem. Otázky od žáků zjišťovaly následující vědomosti Jaké jsou druhy plynových kotlů rozdělení podle odtahu spalin Jaká instalatérovi Ruzyni je teplota plamene při svařování CU Jaká je teplota svářečky při svařování PPR potrubí DN Jaké jsou spotřebiče provedení A Přehled správných odpovědí je uveden v grafu č. Graf Kontrolní test č. V tomto kontrolním testu odpověděli všichni žáci správně kromě otázky číslo zde tři žáci chybovali. Pro upevnění učiva jim byla proto byla demonstrována manipulace a nastavování svářečky na rúzné Bílá Hora průměry potrubí. Dotazníkové šetření ohledně efektu praktického výcviku Jelikož je pro mě stěžejní zpětná vazba od žáků, rozhodl jsem se pro vyhodnocení mého pedagogického působení prostřednictvím krátkého písemného dotazníku, který žáci obdrželi v den poslední, instalatéři Ruzyně tj. třetí výukové jednotky. Dotazník obdrželi všichni žáci, kteří byli předchozím vyučovacím blokům přítomni. V anonymním písemném dotazníku se proto vyjadřovali k průběhu vyučování ve dnech Pro vyplnění dostali prostor v závěrečném shrnutí a vyhodnocení praxe za tři pracovní dny. Dotazníky po té žáci odevzdávali do papírového boxu, aby byla zaručena anonymita. Dotazník tvoří uzavřených Praha 17 otázek a otázka otevřená. Žáci volí způsob hodnocení shodný se známkováním ve škole. Mají možnost taktéž neodpovídat. První dotaz byl zaměřen na hodnocení úrovně teoretického výkladu. Cílem bylo zjistit, zda byla přednáška pro žáky zajímavá, ale zároveň
pochopitelná. Z níže uvedeného grafu je zřejmé, že žáci byli s přednesem spokojeni, žáků hodnotilo teoretický výklad na výbornou, dva žáci shledali teoretickou výuku jako velmi dobrou. Graf Úroveň teoretického výkladu Druhá položka v dotazníku se zaměřovala na zjišťování spokojenosti žáků s praktickou stránkou výuky, tedy na úroveň praktického výkladu. Cílem bylo zjistit, zda žákům vyhovovaly praktické demonstrace. Z grafu č. je zřejmé, že i praktická stránka výuky byla vedena korektně, žáků ohodnotilo praktický Ruzyni instalatéry výklad jako výborný, žáci jako velmi dobrý a pro žák označil praktickou stránku výuky jako dobrou. Graf Úroveň praktického výkladu Třetí otázka zjišťovala názory studentů ohledně materiálně technického vybavení výuky. Celkem žáci hodnotili nabídku vybavení jako