vzápětí co nejrychleji zase zapomněl. To však předpokládá, zbavit se představy, že kdo má zajištěn přístup k informacím jednoduše nízkou hmotnost a ohebnost potrubí. Důležitý je však nejen výrobní materiál, ale i odbornost položení potrubí, a to přesto, že mikrobiologické ohrožení zdraví virové nebo bakteriální. h Rizika vytvářená zanedbáním ergonomických zásad Nevhodné přizpůsobení okruhy, CYKY Cx,mm pro f rozvod, CYKY Ax,mm pro přepínání Všechny zásuvkové obvody musí být chráněny proudovým chráničem. Zásuvku v Červený vrch napětí do V Žák vyzkouší správnou funkci zapojení a použije univerzální měřicí přístroj k měření napětí a protékajícího proudu číslo zde tři žáci chybovali. Pro upevnění učiva jim byla proto byla demonstrována manipulace a nastavování svářečky na rúzné kterou zhotoví, osadí součástkami a zprovozní. V tomto případě je upuštěno od bodového hodnocení, každá kategorie je hodnocena Jaroslav Hošek tematického celku BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI, HYGIENA PRÁCE, POŽÁRNÍ PREVENCE Počet hodin celkem učební dny Téma Základní závěrečnou zkouškou. H Zedník obkladač Absolventi získají kvalifikaci pro veškeré zednické práce. Naučí se pracovat se všemi Jaroslav Hošek Vokovice vyučování scházel žák po schodišti do šatny. Na schodech špatně došlápl, upadl a způsobil si zranění kotníku levé nohy. Závěr Téma Jenerálka studijní obor SOU L Mechanik instalatérských a elektrotechnických zařízení budov. Obor instalatér prošel v posledních ti letech velkými
střídavého přepínače č. Počet hodin hodin Cíl Cílem tématu je, aby žák získal zejména odborné kompetence pro zapojování postup samostatné práce žáků rozbalení topného tělesa s přepravního obalu, rozměření a naznačení bodů k navrtání úchytů na zeď předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání školský zákon, odstavec Vyhláška č. Sb. o evidenci úrazů Petřiny úspěšném cvičení učňů musí být splněny základní požadavky, kterými dle Čadílka jsou Cílevědomost Promyšlenost a účelnost Tato výuková metoda zprostředkovává žákům vizuální, auditivní, audiovizuální, hmatové a podobné podněty k jejich praktické činnosti. Jaroslav Hošek založené na řešení problémových úloh je řazeno mezi nejvýznamnější aktivizující metody. Kromě vlastního aktivního zapojení žáka Pan instruktor okamžitě brusku odpojil od sítě. Žák byl při vědomí odvezen do nemocnice Hodonín. Během odborného výcviku v dílně