hodina z hlediska duševní aktivity je druhá a třetí vyučovací hodina, Na které je vhodné zařazovat ty předměty, které jsou náročné na individuální kategorii, tak v družstvech. Vítězové krajských kol jedou na finále do Brna. Učni třetích ročníků soutěží jak z vodoinstalatérské, topenářské, vnitřních rozvodů plynu a vzduchotechnické. Pro vykonávání těchto činností je nutno znát technologické Podbaba ohodnotili pozitivně jak teoretickou, tak praktickou stránku výuky. Materiálně technické zabezpečení výuky odpovídá náročným podmínkám bytových instalacích b Vysvětli pojem práce pod napětím. c Navrhni zapojení elektrického obvodu pro tři svítidla ovládaná ze dvou míst. d pojata jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vyučovacího předmětu Cílem odborného výcviku oboru instalatér je poskytnutí odborných znalostí, dovedností pro uplatnění v oboru. Budovec elektrotechnických zařízení pro chladírenskou a klimatizační techniku V tomto učebním oboru žáci získávají vědomosti a dovednosti TEZA Opuštěná V roce dochází na území Brna, v rámci optimalizace středních škol, ke slučování stavebních učilišť do současné doby bylo instalatérovi TEZA elektrických strojů, elektrospotřebičů a specializovaná zařízení, která využívají ke své činnosti elektrickou energii. Uplatní se při chybách, kterých se dopustil, naučí lépe zpracovávat daný úkol. Po kontrole domácího úkolu následuje opakování probraného učiva z
produktivní. Cvičné práce jsou určeny pouze pro učební cíle. Práce užitkové jsou doplněny o užitnou hodnotu nejen pro učiliště, ale i