Dalším zdrojem pro tvorbu ŠVP byla částečně vhodně načasovaná doba vytváření ŠVP na naší škole z hlediska mé bakalářské práce, instalatéry Budovci kdy vzniklo několik týmů pro tvorbu ŠVP jednotlivých učebních oborů, které již měly vydaný RVP MŠMT. V těchto týmech se začínáme učit vytvářet ŠVP jednak podle metodiky NUOV, jednak sbíráme zkušenosti při různých školeních nebo konzultacích s jinými školami. Velmi důležité při tvorbě ŠVP je rozhodnutí, zda budeme vytvářet ŠVP po jednotlivých předmětech nebo modulech blocích. Mou snahou je vytvoření částečného ŠVP oboru Elektrikář Odborný výcvik, Technologie v kontextu RVP v návaznosti na klíčové, odborné kompetence a Budovec průřezová témata. Podklady pro vypracování ŠVP V této kapitole bych se chtěl zaměřit na zdroje, které mi pomáhaly vypracovávat ŠVP. instalatéři Budovec Jedná se zejména o tyto publikace a dokumenty Národní program rozvoje vzdělávání v České republice Zákon č. o předškolním, základním, Podbaba středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání školský zákon Rámcové vzdělávací programy ve středním odborném vzdělávání Zákon č. Sb. a vyhláška č. Sb. RVP pro odborné vzdělání H Elektrikář a H Elektrikář silnoproud Metodika tvorby ŠVP SOŠ a SOU Národní program rozvoje vzdělávání v České republice Tento dokument byl vydán MŠMT v roce a je znám pod názvem Bílá kniha. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice vznikl na základě usnesení vlády ČR č. ze dne dubna která v něm v návaznosti na programové
prohlášení z července schválila hlavní cíle vzdělávací politiky. Přijaté cíle se staly východiskem Koncepce vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v České republice zveřejněné MŠMT dne května Ministerstvo se touto koncepcí přihlásilo k zásadě, že rozvoj školství a všech dalších vzdělávacích institucí a aktivit, podílejících se na utváření národní vzdělanosti, se má v budoucnosti instalatérství Budovce vyvozovat z obecně přijatého rámce vzdělávací politiky a jasně vymezených střednědobých a dlouhodobých záměrů. Česká Bílá kniha je masáží Praha 6 Budovec