Základem multimediální technologie v učebně je počítač s internetovým připojením, které můžeme využít k zobrazení katalogových listů, schematických výkresů, obrazových informací o technologiích a výrobcích. Internetové připojení nabízí i možnost datových úložišť, takže informace můžeme nejen vyhledávat, ale i použít informace uložené ze svého vlastního úložiště. Učitel nemusí mít přípravy fyzicky u sebe, ale operativně si může své informace k prezentaci získat ze sítě internet. bs Systém propojení počítačových didaktických technologií v elektrolaboratoři Použití interaktivních tabulí při výuce Technické vybavení výukových prostor je velmi Praha 16 důležité, ale nejdůležitější je efektivní využití a s tím související softwarové vybavení. Základní část softwaru je dodávána standardně s proškolením uživatelů, kteří si mohou vytvořit vlastní obsah dle svých potřeb, případně získat komerční nebo Zvoli instalatérství nekomerční cestou. Tvorba softwaru je v současné době často financována grantovými projekty, kdy má školské zařízení možnost finančně instalatéři Zvole ohodnotit tvůrce softwaru. Vytvořený výstupní software je vyhodnocen zadavatelem grantového projektu a následně může být bezplatně Lahovičky poskytnut dalším vzdělávacím zařízením. Výuka s interaktivní tabulí je velkým přínosem pro vzdělávací proces, je ale nutné vytvořit výukové materiály pro odborné předměty. V naší škole jich není mnoho a je to další náročný úkol. Programové vybavení vhodné pro
výuku předmětů s elektro zaměřením Výuka elektroniky a elektrotechniky je náročná na představivost žáků, technické vybavení, schopnost aplikace získaných informací a další faktory. Vhodné programové vybavení zvyšuje kvalitu výuky a následně odborné schopnosti Praha 12 žáků. Programové vybavení můžeme rozdělit dle užití ve vzdělávání Prezentování obsahu výuky ve formě textové, obrazové Žákům Zdiměřice jsou prezentovány strukturované odborné texty, bloková a elektro schémata. Statické obrazy předmětů v celkovém pohledu či technickém řezu