zařízeních. Zvukové zařízení typu MP Digitální zařízení, většinou mobilní, které využívá princip ztrátové komprese, přehrává a nahrává zvuk. Originální zvukový záznam se transformuje na digitální signál, který je při přehrávání velmi kvalitní a lidský sluch nerozpozná ztráty oproti originálnímu zvuku. Tímto lze dosáhnout, že kapacita CD, která je Mb, obsáhne několik hudebních alb, kdy na CD v instalatéři Statenice běžném záznamu bylo uloženo jedno album. Tento typ záznamu, i když existují samostatné přístroje na přehrávání, je díky digitální kompatibilitě předurčen ke spojení s multimediálním PC a přenosem dat MP. Typ záznamu se velmi rozšiřuje i pro výuku z hlediska snadného přenosu množství zvukového záznamu, rychlého množení i transformace klasického zvukového záznamu. Další faktor používání je dán množstvím typů přístrojů, které daný formát dokážou přehrávat. Jsou to počítače, mobilní telefony a další zařízení. Výše Výhledy uvedené skutečnosti předurčují větší rozšíření dané technologie k výchovně vzdělávacím účelům, hlavně pro svoji mobilitu Jenerálka přehrávání zvukových záznamů. V současnosti je hlavní využití zejména při jazykové výuce, kdy žák snadno na zařízení vyhledá příslušný zvukový záznam. Literární pomůcky Učebnice Učebnice stále patří k nejrozšířenějším a nejpoužívanějším informačním instalatérům Statenicemi médiím. První učebnicové texty byly objeveny již u starověkých národů. Písmo zobrazené na hliněných nebo kamenných destičkách,
pergamenové svitky poskytovaly informace z náboženství, státní správy, matematiky, lékařství, učitelství a dalších oborů lidské činnosti. Knihy byly i nedílnou součástí antické kultury. Největší rozmach knih a učebnic přinesl vynález knihtisku. Mezi zakladatele tvorby novodobých učebnic patří JanAmos Komenský. Neboť když učitelé napíšou krasopisné předlohy jak se stává, budou li diktovat Statenic instalatérem pravidla, texty nebo překlady textů atd. ach, co času se tím zmaří Bude tedy dobře míti vytištěny v dostatečném množství všechny knihy, Budovec kterých se užívá ve všech třídách. A co si silně přeji a důrazně žádám knihy musí předkládat všechno srozumitelně a přístupně, tak aby žákům jistě podávaly světlo, s jehož pomocí mohou sami porozumět všemu i bez učitele. K tomu cíli bych si přál, aby byly spisovány pokud možno formou dialogickou. Neboť tím způsobem lze snáze přizpůsobit dětské mysli obsah i sloh, aby si žáci nepředstavovali hlídáme dítěti Praha západ Statenice