obvodu a vysvětlí funkci, většinou žáky nezaujme, a i když jsou žáci schopni funkci vysvětlit, je to povrchové učení, po kterém následně dané téma zapomenou a učivo nejsou schopni v praxi aplikovat. I když tyto poznatky patří mezi základní vzdělání. Při použití Praha 16 této pomůcky žáci jsou aktivizováni a formou hry experimentují s cílem vyzkoušet správné zapojení. Při vyučovací hodině je učitelem prezentováno určité zapojení a vysvětlena funkce a praktické použití daného zapojení. Žák by měl z důvodů zapamatování si schéma instalatéři Jíloviště narýsovat do pracovního sešitu. Zároveň si procvičuje vizuální paměť, dovednost rýsování a systém zapojení. Při zakreslování schématu je vhodné provádět kontrolu a vysvětlit případné chyby v nákresu a jejich dopad na funkci obvodu. Po zakreslení žáci nejlépe instalatér Jíloviště formou pracovních skupin vytvoří dané zapojení, provedou závěrečnou kontrolu zapojení a přivolají učitele pro vyzkoušení funkce. Učitel vizuálně překontroluje zapojení a připojí na napájecí napětí. Při správné funkci pochválí pracovní skupinu, zopakuje praktické využití daného obvodu a vytýčí další cíl. Zapojení je následně částečně nebo úplně demontováno. Záleží na následném Lahovičky zapojování dalšího úkolu. Stavebnice obsahuje úloh sério paralelních zapojení, které jsou natištěny na plastových omyvatelných deskách. Tato schémata lze prezentovat pomocí vizualizéru, epidiaskopu, případně naskenovat a zobrazit pomocí PC. Protože stavebnice obsahuje pro
žáky zajímavé vizuální a akustické prvky, žáci mají zvýšený zájem o vyučovací proces. Prvky použité ve stavebnici jsou skutečné Praha 12 předměty, jako je žárovka, stejnosměrný motor, kontaktní spínač, akustický hlásič. Při procvičení všech schémat obsažených ve stavebnici žák zapojí, vysvětlí funkci obvodu a je schopen výše uvedené znalosti aplikovat. Znalosti jsou mnohem hlubšího a trvalejšího charakteru, protože žák zapojil všechny své smysly. Tento systém stavebnice je vhodný při praktickém vyučování, výuce fyziky a v prvním Jíloviště instalatérech ročníku SŠ. Při výuce vyšších ročníků je mnohem náročnější zařazení didaktických technologií. Někteří žáci, vzhledem k náročnosti elektro oborů, ztrácejí schopnost orientovat se v dílčí problematice a aplikovat své částečné teoretické znalosti do praktické činnosti. Studijní problémy mohou vyústit až v apatii a nezájem o další studium. Studium dokončí jen s největšími obtížemi s důrazem na certifikaci svého vzdělání a nejsou znalostmi a dovednostmi schopni vykonávat kvalifikovaně svou profesní činnost. Univerzální pájecí deska Univerzální pájecí deska je určitou formou stavebnice. Jednotlivé funkční obvody vznikají spojením, pájením měkkou pájkou instalatéři Jíloviště v uzlových spojích. Součástky se dají opakovaně použít, čímž vzniká ekonomická úspora a žákovi je ukázána možnost správného dodávku půjčovnou Praha západ Jíloviště