dynamického obrazu, který je transformován na videosignál. Ten je následně zpracován a zaznamenán na různá paměťová média, z kterých je snímán k následné prezentaci. Záznamová média mohou být magnetická, optická nebo elektronická. Použití videotechniky ve vzdělávacích Výhledy zařízeních je zastoupeno hlavně v prezentaci vzdělávacích videomateriálů nebo uplatnění pro záznam děje, který lze následně ihned prezentovat. Pedagogicko psychologické přednosti dynamické projekce vycházejí z celé řady technických vlastností kinematografického záznamu. níže uvedené přednosti platí i pro videozáznamy. Jsou to zejména možnost časoprostorové transformace možnost výjimečné registrace jevů a dějů odehrávajících se uvnitř neprůhledných těles nebo hmoty mimořádná autentičnost možnost animace a triku barevné instalatérství Únětic zobrazení a autentická složka zvuku na základě filmového vyjádření k problému chápe žák lépe souvislosti jevů, dějů, věcí a jejich podstatu, což napomáhá rozvíjení schopností žáka školní film svým utříděným obsahem vychovává žáka myslet induktivně a Budovec deduktivně, konkretizovat, či zobecňovat, systematizovat a uspořádávat poznatky pro učitele školní film znamená pomocníka, který mnohé partie učiva zprostředkuje lépe než lze dokázat verbálně nebo s použitím jiných vyučovacích prostředků. Tyto uvedené přednosti řadí instalatérů Úněticemi film nejen mezi významné prostředky vzdělávací, ale též i účinné prostředky výchovné. Podle daného obsahu může film buďto výuce
daného učiva předcházet, být její součástí nebo ji vhodně doplňovat. Zvukové pomůcky Ve výchovně vzdělávacím systému škol se